Официальный сайт                          

   Троицкого поселкового совета

MENU
Главная » Статьи » Мои статьи

затвердження розміру орендної плати за землю

Проект
                                               ТРОЇЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
                                                ШОСТОГО СКЛИКАННЯ
                                                  __________ СЕСІЯ
                                                      РІШЕННЯ № ___

від "___” __________ 2011 року
смт Троїцьке

Про затвердження розміру орендної
плати за використання земельних
ділянок в межах смт Троїцьке

З метою оперативності і спрощення нарахування земельного податку та розміру орендної плати за земельні ділянки в межах смт Троїцьке, керуючись пунктами 24, 35 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтями 275.1, 275.3, 288 Податкового кодексу України, Троїцька селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити ставку земельного податку за земельні ділянки в межах смт Троїцьке грошову оцінку яких не проведено в розмірі 48 коп. за 1 кв.м.
2. Затвердити ставки орендної плати за земельні ділянки в 2011 році в межах смт Троїцьке:
- землі промисловості на рівні 3,5 - кратного розміру земельного податку;
- землі транспорту, зв’язку, технічної інфраструктури на рівні 3,5 - кратного розміру земельного податку,
- землі житлової та громадської забудови, промисловості та інші категорії земель при умові комерційного використання:
- а) автотехобслуговування (СТО, мийки, інші послуги) на рівні 3,5- кратного розміру земельного податку;
- б) оптової торгівлі, роздрібної торгівлі, іншого комерційного використання на рівні 3,5- кратного розміру земельного податку;
- в) землі передані для будівництва та експлуатації автозаправочних станцій на рівні 4- кратного розміру земельного податку.
У разі визначення орендаря на конкурентних засадах орендна плата може бути більшою граничного розміру , ніж зазначено в положенні. Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати.
3. Затвердити Положення про розмір орендної плати за використання земельних ділянок в межах смт Троїцьке згідно додатку, що додається (додаток № 1).
4. Спеціалістам 1 категорії Троїцької селищної ради Домашовій О.І., Шапоренку Ю.В. внести зміни до раніше укладених договорів оренди в частині встановлення орендної плати з урахуванням п.1, п.2 цього рішення.
5. Секретарю селищної ради Мороз В.І. у десятиденний термін з моменту прийняття даного рішення оприлюднити його у районній газеті "Сельськая новь”.
6. Дане рішення набуває чинності з моменту прийняття, крім пунктів 1, 2, 4, 7 цього рішення, які набувають чинності з моменту оприлюднення в районній газеті "Сельськая новь”.
7. Рішення 54-ої сесії Троїцької селищної ради У скликання від 20.05.2010 року за № 54/19 вважати таким, що втратило чинність.
8. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань агропромислового розвитку, земельних відносин та використання природних ресурсів (голова Догода Н.В.), організацію виконання цього рішення покласти на спеціалістів 1 категорії Троїцької селищної ради Домашову О.І., Шапоренка Ю.В.


Селищний голова                                                  Д.П.Палагно



Додаток №1
до рішення __ сесії Троїцької
селищної ради VІ скликання
від "__”.______2011 року № ___

                                                             П О Л О Ж Е Н Н Я
                                       про розмір орендної плати за використання
                                          земельних ділянок в межах смт Троїцьке

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Дане Положення про розмір орендної плати розроблено у відповідності до статті 288 Податкового кодексу України, статті 21 «Про оренду землі», статті 12, 125, 126, 206 Земельного Кодексу України.
2. ОРЕНДНА ПЛАТА
2.1. При розрахунку орендної плати за користування земельними ділянками в межах смт Троїцьке грошову оцінку земель яких не проведено ставка земельного податку становить 48 коп.
Для земель сільськогосподарського призначення орендна плата установлюється в розмірі ставки земельного податку 48 коп. та коефіцієнту функціонального використання
( землі під господарськими будівлями і спорудами сільгосппідприємств ) -1,0.
Для інших категорій земель орендна плата установлюється з урахуванням коефіцієнтів функціонального використання, які становлять:
- для земель промисловості - 1,2
- для земель комерційного використання - 2,5
- для земель транспорту, зв’язку - 1,0
- для земель технічної інфраструктури - 0,65
та ставок земельного податку затвердженого рішенням Троїцької селищної ради УІ скликання
3. РОЗМІР ОРЕНДНОЇ ПЛАТИ
3.1. Розмір орендної плати за 1 кв. м/рік грн. за земельні ділянки:
- землі під господарськими будівлями
і спорудами сільгосппідприємств - 0,48
- землі промисловості - 2,016
- землі комерційного використання - 4,20
- землі транспорту, зв’язку - 1,68
- землі технічної інфраструктури - 1,092
- землі передані для будівництва та експлуатації
автозаправочних станцій - 4,80

Селищний голова                                       Д.П.Палагно

                                                    Аналіз регуляторного впливу
                                    проекту рішення сесії Троїцької селищної ради VІ
                        «Про затвердження розміру орендної плати за використання
                                         земельних ділянок в межах смт Троїцьке»

Оренда землі є важливою умовою підприємницької діяльності. Від досконалості орендних відносин, зокрема рівня орендної плати, залежить зацікавленість суб’єктів у розвитку підприємницької діяльності.
Рішеннями Троїцької селищної ради УІ скликання встановлено орендну плату за землю в межах смт Троїцьке, проте на сьогодні діючі ставки орендної плати є економічно необґрунтованими і не сприяють більш ефективному використанню земельних ресурсів
Проблема полягає у коригуванні нормативного документа, який би встановив порядок нарахування орендної плати за користування земельними ділянками в залежності від розміру земельних ділянок та місця їх знаходження. Існує реальна зацікавленість суб’єктів господарської та підприємницької діяльності в оформленні права оренди земельних ділянок. Найбільший вплив проблема має на суб’єктів господарювання та громаду селища Троїцьке, опосередковано, через орган влади –селищну раду.
Кошти за оренду земельних ділянок скеровуються до місцевого бюджету. Тому диференціація розмірів орендної плати з врахуванням комерційної цінності земельних ділянок, які здаються в оренду, а також реалізації завдань стратегії розвитку земельних відносин в смт Троїцьке дозволить збільшити надходження до бюджету та підвищити ефективність землекористування.
Мета і завдання документа
Метою даного регулювання є вдосконалення земельних відносин в сфері оренди землі на основі встановлення економічно обґрунтованих ставок орендної плати, диференціації ставок відповідно до цінності земельних ділянок та їх площі, покращення порядку справляння орендної плати.
Це забезпечується виконанням завдань:
*Встановленням порядку розмірів орендної плати за земельні ділянки в смт Троїцьке , які перебувають у комунальній власності;
Оприлюднення цього Порядку у засобах масової інформації;
*Встановлення контролю за виконанням цього рішення.
Цілі регулювання
*Встановити розміри орендної плати за земельні ділянки в смт Троїцьке, які перебувають у комунальній власності; *Порядок набрання чинності цього документу.
Цілі державного регулювання.
Забезпечити збільшення надходжень до міського бюджету орендної плати за землю в межах розмірів, передбачених статтею 288 Податкового кодексу України.
Механізми та заходи, які забезпечують розв’язання проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта
Затвердження орендних ставок для земель комерційного, промислового та іншого призначення в розмірах згідно чинного законодавства.
Альтернативи
Можливі способи та їх оцінка :
1) При збереженні чинного регулювання:
- незабезпечення збільшення надходжень орендної плати за землю до бюджету.
2) При обраному способі:
- забезпечення збільшення надходжень орендної плати за землю до бюджету.
Вигоди та витрати.
*Опис прогнозованих вигод від регулювання, яке запроваджується:
Збільшення надходжень до селищного бюджету від орендної плати за землю.
*Опис прогнозованих витрат від регулювання, яке запроваджується:
Збільшення витрат землекористувачів по орендній платі за користування землею.
Розрахунок прогнозних вигод та втрат від регулювання, яке запроваджується.
На стадії оприлюднення регуляторного акта скласти розрахунок вигод та втрат від регулювання неможливо, так як ставки орендної плати будуть застосовані при подальшому оформленні договорів оренди та перегляді існуючих договорів оренди.
Обґрунтування строку чинності регуляторного акту.
Термін дії запропонованого регуляторного акту необмежений, з можливістю внесення до нього змін та його відміни у разі зміни чинного законодавства.
Визначення результативності регуляторного акту.
Прийняття даного проекту надасть можливість застосовувати ставки орендної плати у відповідності до функціонального використання землі.
Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту.
Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватися шляхом проведення базового, повторного відстеження.

Селищний голова                                                       Д.П. Палагно

Категория: Мои статьи | Добавил: petrovich (21.03.2011)
Просмотров: 1192 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: