Официальный сайт                          

   Троицкого поселкового совета

MENU
Главная » Файлы » Мои файлы

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
04.09.2013, 15:12

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Рішення виконавчого комітету                                                                                      

Троїцької селищної ради

27.04.2013 року № 19

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

 адміністративної послуги

погодження графіків роботи об’єктів торгівлі,

 побутових послуг, громадського харчування

 

1) Суб’єкт надання адміністративної послуги та/або центр надання адміністративних послуг (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адресу електронної пошти та веб-сайту):

- Троїцька селищна рада Троїцького району Луганської області, 92100, Луганська  обл., Троїцький р-н., смт. Троїцьке, вул. Комсомольська,69,  режим роботи:  понеділок-четвер 7.45 – 17.00, п’ятниця 8.00-16.00 обідня перерва 12.00-13.00, тел./факс (06456)  2-18-44, е-mail:  possovet@tr.lg.ukrtel.net, веб-сайт   http://troitskoerada.ucoz.org/

2) Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а у разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги:

- заява;

- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців;

- копія витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно; копія договору оренди приміщення (при оренді приміщення); у випадках використання приміщення на умовах суборенди - погодження з власником приміщення або будь-який інший договір, передбачений законодавством;

- копії документів, які підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою (копія договору оренди земельної ділянки або інший документ, що підтверджує оформлення земельної ділянки у встановленому порядку), крім випадків здійснення підприємницької діяльності у вбудовано - прибудованому приміщенні багатоквартирного житлового фонду;

- копія договору на прибирання та вивіз сміття.

3) Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу:

           -   безоплатно.

4) Строк надання адміністративної послуги:

- протягом  30  робочих  днів.

5) Результат надання адміністративної послуги:

          - приймається рішення про погодження або відмову у погодженні графіків роботи об’єктів торгівлі,  побутових послуг, громадського харчування. У рішенні про відмову у погодженні графіків роботи зазначаються підстави відмови.

6) Можливі способи отримання відповіді (результату):

- рішення про погодження графіків роботи об’єктів торгівлі,  побутових послуг, громадського харчування суб’єкт звернення може отримати особисто, поштою або через уповноважену особу за дорученням.

7) Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги:

Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Рішення виконавчого комітету                                                                                     

Троїцької селищної ради

27.04.2013 року № 19

 

 

Технологічна картка адміністративної послуги

погодження графіків роботи об’єктів торгівлі,  побутових послуг,

громадського харчування.  

(назва адміністративної послуги)

з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)*

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1.

Суб’єкт звернення подає наступні документи:

- заява;

- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців;

- копія витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно; копія договору оренди приміщення (при оренді приміщення); у випадках використання приміщення на умовах суборенди - погодження з власником приміщення або будь-який інший договір, передбачений законодавством;

- копії документів, які підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою (копія договору оренди земельної ділянки або інший документ, що підтверджує оформлення земельної ділянки у встановленому порядку), крім випадків здійснення підприємницької діяльності у вбудовано - прибудованому приміщенні багатоквартирного житлового фонду;

- копія договору на прибирання та вивіз сміття

Спеціаліст-юрисконсульт

селищної ради

В

протягом  1-го  робочого  дня

 

2.

Перевірка  відповідності  поданих  документів

 Спеціаліст-юрисконсульт

селищної ради

В

протягом  1-го робочого дня

 

3.

Оформлення  рішення про погодження графіків роботи об’єктів торгівлі,  побутових послуг, громадського харчування

 Спеціаліст-юрисконсульт

селищної ради

В

протягом   30 робочих днів  з  дати  прийняття  заяви

 

4.

Видача  витягу з рішення про погодження графіків роботи об’єктів торгівлі,  побутових послуг, громадського харчування

 Секретар селищної ради

В

протягом  1-го робочого дня

 

*Умовні позначки: В - виконує; У - бере участь; П - погоджує; 3 - затверджує.

Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги:

дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законом (п.2 ст.19 Закону України «Про адміністративні послуги»).

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Рішення виконавчого комітету                                                                                     

Троїцької селищної ради

27.04.2013 року № 19

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

 адміністративної послуги

реєстрація громадського формування з охорони

громадського порядку

1) Суб’єкт надання адміністративної послуги та/або центр надання адміністративних послуг (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адресу електронної пошти та веб-сайту):

- Троїцька селищна рада Троїцького району Луганської області, 92100, Луганська  обл., Троїцький р-н., смт. Троїцьке, вул. Комсомольська,69,  режим роботи:  понеділок-четвер 7.45 – 17.00, п’ятниця 8.00-16.00 обідня перерва 12.00-13.00, тел./факс (06456)  2-18-44, е-mail:  possovet@tr.lg.ukrtel.net, веб-сайт   http://troitskoerada.ucoz.org/

2) Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а у разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги:

- заява уповноважених представників (засновників) громадського формування з охорони громадського порядку про розгляд виконавчим комітетом селищної ради  питання щодо реєстрації формування і його положення (статуту);

- протокол зборів (конференції) громадян з рішенням про створення громадського формування з охорони громадського порядку, підтриманим відповідним органом внутрішніх справ;

- узгоджене положення (статут) громадського формування з охорони громадського порядку з відповідним органом внутрішніх справ та виконавчими органами рад на території яких буде діяти громадське формування з охорони громадського порядку (у разі, якщо формування діятиме на території кількох рад);

- інформація про склад керівного органу громадського формування з охорони громадського порядку;

- відомість про членів громадського формування з охорони громадського порядку.

3) Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу:

         -   безоплатно.

4) Строк надання адміністративної послуги:

- протягом  30  робочих  днів.

5) Результат надання адміністративної послуги:

           - приймається рішення виконавчого комітету про реєстрацію, або про відмову у реєстрації громадських формувань з охорони громадського порядку. У рішенні про відмову у реєстрації громадського формування з охорони громадського порядку зазначаються підстави відмови.

6) Можливі способи отримання відповіді (результату):

- рішення виконавчого комітету про реєстрацію громадського формування з охорони громадського порядку суб’єкт звернення може отримати особисто, поштою або через уповноважену особу за дорученням.

7) Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги:

- Закон України  «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону»

 

               

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Рішення виконавчого комітету                                                                                     

Троїцької селищної ради

27.04.2013 року № 19

 

 

Технологічна картка адміністративної послуги

реєстрація громадського формування з охорони

громадського порядку

 (назва адміністративної послуги)

з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)*

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1.

Суб’єкт звернення подає наступні документи:

- заява уповноважених представників (засновників) громадського формування з охорони громадського порядку про розгляд виконавчим комітетом селищної ради  питання щодо реєстрації формування і його положення(статуту);

- протокол зборів (конференції) громадян з рішенням про створення громадського формування з охорони громадського порядку, підтриманим відповідним органом внутрішніх справ;

- узгоджене положення (статут) громадського формування з охорони громадського порядку з відповідним органом внутрішніх справ та виконавчими органами рад на території яких буде діяти громадське формування з охорони громадського порядку (у разі, якщо формування діятиме на території кількох рад);

- інформація про склад керівного органу громадського формування з охорони громадського порядку;

- відомість про членів громадського формування з охорони громадського порядку.

Спеціаліст-юрисконсульт

селищної ради

В

протягом  1-го  робочого  дня

 

2.

Перевірка  відповідності  поданих  документів

 Спеціаліст-юрисконсульт

селищної ради

В

протягом  1-го робочого дня

 

3.

Оформлення  рішення про реєстрацію громадського формування з охорони громадського порядку

 Спеціаліст-юрисконсульт

селищної ради

В

протягом  одного місяця  з  дати  прийняття  заяви

 

4.

Видача  витягу з рішення про реєстрацію громадського формування з охорони громадського порядку

 Секретар селищної ради

В

протягом  1-го робочого дня

 

*Умовні позначки: В - виконує; У - бере участь; П - погоджує; 3 - затверджує.

Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги:

дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законом (п.2 ст.19 Закону України «Про адміністративні послуги»).

 

Категория: Мои файлы | Добавил: petrovich
Просмотров: 549 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0