Официальный сайт                          

   Троицкого поселкового совета

MENU
Главная » Файлы » Мои файлы

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
04.09.2013, 15:17

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Рішення виконавчого комітету                                                                                      

Троїцької селищної ради

27.04.2013 року № 19

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

 адміністративної послуги

видача дозволу на перепоховання останків померлих

 

1) Суб’єкт надання адміністративної послуги та/або центр надання адміністративних послуг (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адресу електронної пошти та веб-сайту):

- Троїцька селищна рада Троїцького району Луганської області, 92100, Луганська  обл., Троїцький р-н., смт. Троїцьке, вул. Комсомольська,69,  режим роботи:  понеділок-четвер 7.45 – 17.00, п’ятниця 8.00-16.00 обідня перерва 12.00-13.00, тел./факс (06456)  2-18-44, е-mail:  possovet@tr.lg.ukrtel.net, веб-сайт   http://troitskoerada.ucoz.org/

 

2) Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а у разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги:

- письмова заява особи, яка здійснила поховання; 

- висновок  органу  санітарно-епідеміологічної   служби;

- лікарське  свідоцтво  про  смерть.

 

3) Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу:

          - безоплатно.

 

4) Строк надання адміністративної послуги:

- протягом 30 днів  з моменту прийняття документів.

 

5) Результат надання адміністративної послуги:

- приймається рішення про надання або відмову у наданні дозволу на перепоховання останків померлих. У рішенні про відмову у наданні дозволу на перепоховання останків померлих зазначаються причини відмови.

 

6) Можливі способи отримання відповіді (результату):

-  суб’єкт звернення може отримати витяг з рішення особисто, поштою або через уповноважену особу за дорученням.

 

7) Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги:

- Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державні нагороди України», «Про поховання та похоронну справу».

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Рішення виконавчого комітету                                                                                      

Троїцької селищної ради

27.04.2013 року № 19

 

 

Технологічна картка адміністративної послуги

видача дозволу на перепоховання останків померлих

 (назва адміністративної послуги)

з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)*

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1.

Суб’єкт звернення подає наступні документи:

-  заява;

- висновок  органу  санітарно-епідеміологічної   служби;

- лікарське  свідоцтво  про  смерть

Спеціаліст І категорії    селищної ради

В

протягом  1-го  робочого  дня

 

2.

Перевірка  відповідності  поданих  документів

 Секретар селищної ради

В

протягом  1-го робочого дня

 

3.

Оформлення рішення селищної ради

Секретар селищної ради    

В

протягом  30 робочих днів

 

4.

Видача витягу з рішення про надання дозволу на перепоховання останків померлих

 Секретар селищної ради  

В

протягом  1-го робочого дня

 

*Умовні позначки: В - виконує; У - бере участь; П - погоджує; 3 - затверджує.

 

Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги:

дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законом (п.2 ст.19 Закону України «Про адміністративні послуги»).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Рішення виконавчого комітету                                                                                     

Троїцької селищної ради

27.04.2013 року № 19

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

 адміністративної послуги

надання дозволу на видалення зелених насаджень

 

1) Суб’єкт надання адміністративної послуги та/або центр надання адміністративних послуг (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адресу електронної пошти та веб-сайту):

            - Троїцька селищна рада Троїцького району Луганської області, 92100, Луганська  обл., Троїцький р-н., смт. Троїцьке, вул. Комсомольська,69,  режим роботи:  понеділок-четвер 7.45 – 17.00, п’ятниця 8.00-16.00 обідня перерва 12.00-13.00, тел./факс (06456)  2-18-44, е-mail:  possovet@tr.lg.ukrtel.net, веб-сайт   http://troitskoerada.ucoz.org/

2) Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а у разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги:

- заява, копія паспорту, акт  обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню, складений представником Троїцької селищної ради та іншими відповідними організаціями.

3) Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу:

         -  безоплатно.

4) Строк надання адміністративної послуги:

- протягом  30  робочих  днів.

5) Результат надання адміністративної послуги:

           - приймається рішення виконавчого комітету про надання, або про відмову у наданні дозволу на видалення зелених насаджень. У рішенні про відмову у наданні дозволу на спилювання дерев зазначаються підстави відмови.

6) Можливі способи отримання відповіді (результату):

- рішення виконавчого комітету про надання дозволу на видалення зелених насаджень  суб’єкт звернення може отримати особисто, поштою або через уповноважену особу за дорученням.

7) Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги:

- Закон України  «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про благоустрій населених пунктів в Україні». Правила утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджені наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства від 10.04.2006 № 105; Методика визначення відновної вартості зелених насаджень, затверджена наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України, від 12.05.2009 № 127, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19.06.2009 за N 549/16565

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Рішення виконавчого комітету                                                                                      

Троїцької селищної ради

27.04.2013 року № 19

 

 

Технологічна картка адміністративної послуги

надання дозволу на видалення зелених насаджень

 (назва адміністративної послуги)

 

з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)*

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1.

Суб’єкт звернення подає наступні документи:

- заява,

- копія паспорту.

Спеціаліст I категорії селищної ради

 

В

протягом  1-го  робочого  дня

 

2.

Перевірка  відповідності  поданих  документів

Спеціаліст I категорії селищної ради

В

протягом  1-го робочого дня

 

3.

Оформлення  рішення про надання дозволу  на видалення зелених насаджень та акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню

Спеціаліст I категорії  селищної ради, голова комісії з доцільності видалення зелених насаджень

В

протягом  30 робочих днів  

 

4.

Видача  витягу з рішення про надання дозволу на видалення зелених насаджень

Секретар селищної ради

В

протягом  1-го робочого дня

 

*Умовні позначки: В - виконує; У - бере участь; П - погоджує; 3 - затверджує.

 

Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги:

дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законом (п.2 ст.19 Закону України «Про адміністративні послуги»).

 

 

 

 

Категория: Мои файлы | Добавил: petrovich
Просмотров: 902 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0