Главная » Файлы » Мои файлы |
04.09.2013, 15:14 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної
послуги постановки на квартирний облік
громадян,
які потребують поліпшення житлових умов 1) Суб’єкт надання
адміністративної послуги та/або центр надання адміністративних послуг
(найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адресу електронної
пошти та веб-сайту): - Троїцька селищна рада Троїцького району Луганської області, 92100, Луганська обл., Троїцький р-н., смт. Троїцьке, вул. Комсомольська,69, режим роботи: понеділок-четвер 7.45 – 17.00, п’ятниця 8.00-16.00 обідня перерва 12.00-13.00, тел./факс (06456) 2-18-44, е-mail: possovet@tr.lg.ukrtel.net, веб-сайт http://troitskoerada.ucoz.org/ 2) Перелік документів,
необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх
подання, а у разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання
адміністративної послуги: - заява; - копія паспорту; - копія ідентифікаційного коду; - копії свідоцтв про народження дітей, та у разі наявності, копію паспортів; - копія посвідчення про пільгу, медичний висновок, та інші документи, які підтверджують право про пільгу (при наявності); - копія технічного паспорту; - довідка з місця проживання про склад сім'ї та прописку; - довідка з місця роботи (навчання) заявника.
3) Платність або безоплатність
адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного
збору) за платну адміністративну послугу: - безоплатно. 4) Строк надання
адміністративної послуги: - протягом 30 днів з моменту прийняття документів. 5) Результат надання
адміністративної послуги: - приймається рішення виконавчого комітету селищної ради «Про постановку на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов за місцем проживання». У рішенні про відмову у постановці на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов за місцем проживання зазначаються причини відмови. 6) Можливі способи отримання
відповіді (результату): - суб’єкт звернення може отримати витяг з рішення особисто або через уповноважену особу за дорученням. 7) Акти законодавства, що
регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги: - Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Житловий кодекс Української РСР, постанова Ради Міністрів Української РСР і Української Республіканської Ради професійних спілок від 11.12.1984 № 470 «Про затвердження Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР» (зі змінами та доповненнями).
Технологічна картка
адміністративної послуги постановки
на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (назва адміністративної послуги)
*Умовні позначки: В - виконує; У - бере участь; П -
погоджує; 3 - затверджує.
Механізм оскарження результату надання
адміністративної послуги: дії або бездіяльність
посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні
послуги, можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законом (п.2
ст.19 Закону України «Про адміністративні послуги»).
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної
послуги видача довідки про перебування на квартирному обліку
1) Суб’єкт надання
адміністративної послуги та/або центр надання адміністративних послуг
(найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адресу електронної
пошти та веб-сайту): -
Троїцька селищна рада Троїцького району Луганської області, 92100,
Луганська обл., Троїцький р-н., смт.
Троїцьке, вул. Комсомольська,69, режим
роботи: понеділок-четвер 7.45 – 17.00,
п’ятниця 8.00-16.00 обідня перерва 12.00-13.00, тел./факс (06456) 2-18-44, е-mail: possovet@tr.lg.ukrtel.net, веб-сайт http://troitskoerada.ucoz.org/
2) Перелік документів,
необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх
подання, а у разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання
адміністративної послуги: - усна заява; - паспорт.
3) Платність або безоплатність
адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного
збору) за платну адміністративну послугу: - безоплатно.
4) Строк надання
адміністративної послуги: - протягом 1 дня з моменту прийняття документів.
5) Результат надання
адміністративної послуги: - видається довідка про перебування на квартирному обліку .
6) Можливі способи отримання
відповіді (результату): - суб’єкт звернення може отримати довідку особисто або через уповноважену особу за дорученням.
7) Акти законодавства, що
регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги: - Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Житловий кодекс Української РСР.
Технологічна картка адміністративної послуги видача довідки про перебування на квартирному обліку (назва адміністративної послуги)
*Умовні позначки: В - виконує; У - бере участь; П - погоджує; 3 - затверджує.
Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги: дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законом (п.2 ст.19 Закону України «Про адміністративні послуги»).
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Просмотров: 849 | Загрузок: 0 | |
Всего комментариев: 0 | |