Официальный сайт                          

   Троицкого поселкового совета

MENU
Главная » Статьи » Мои статьи

Аналіз регуляторного впливу

Аналіз регуляторного впливу

 

проекту рішення Троїцької селищної ради " Про внесення змін до рішення  42 сесії Троїцької селищної ради 6 скликання від 27.06.2013 № 42/1 " Про затвердження ставок земельного податку та встановлення розміру орендної плати за землю в смт Троїцьке "

 

         Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Троїцької селищної ради "Про внесення змін до рішення  42 сесії Троїцької селищної ради 6 скликання від 27.06.2013 № 42/1 " Про затвердження ставок земельного податку та встановлення розміру орендної плати за землю в смт Троїцьке "підготовлено згідно з вимогами Закону України  «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 № 308.

 

1.                  Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв'язати шляхом регулювання господарських відносин:

         На сьогодні проблемою, що потребує вирішення, є:

1. невідповідність додатка до рішення " Про затвердження ставок земельного податку та встановлення розміру орендної плати за землю в смт Троїцьке " нормам статті 288 Податкового кодексу України, а саме: орендна плата не може перевищувати для земельних ділянок, наданих для розміщення, будівництва, обслуговування та експлуатації об’єктів енергетики, які виробляють електричну енергію з відновлювальних джерел енергії, включаючи технологічну інфраструктуру таких об’єктів (виробничі приміщення, бази, розподільчі пункти (пристрої, електричні підстанції, електричні мережі),- 3 % нормативної грошової оцінки

2. допущена технічна помилка у таблиці п.1 рішення „Про затвердження ставок земельного податку та встановлення розміру орендної плати за землю в смт Троїцьке”:

у таблиці з економічно планувальними зонами: у зону 2 додати «вул. Комсомольська 1-100, вул. Нова», у   зоні 3 слова «вул. Комсомольська 1-127» замінити на слова «вул. Комсомольська 101-129»

З огляду на вищевикладене, вирішення окресленої проблеми неможливе за допомогою ринкових механізмів або чинних регуляторних актів, та потребує правового врегулювання органами місцевого самоврядування шляхом внесення змін до затвердженого рішення Троїцької селищної ради.

 

 2.    Цілі регулювання:

       Основною метою державного регулювання є: врегулювання орендної плати у відповідності з Податковим кодексом України, та прозоре вірне нарахування в економічно планувальних зонах податку за землю і орендної плати .

    

 3. Визначення та оцінка прийнятних альтернативних способів досягнення зазначених цілей:

         Альтернативними способами досягнення зазначених цілей є:

- прийняття Троїцькою селищною радою запропонованого проекту рішення .

Прийняття Троїцькою селищною радою рішення "Про внесення змін до рішення  42 сесії Троїцької селищної ради 6 скликання від 27.06.2013 № 42/1 " Про затвердження ставок земельного податку та встановлення розміру орендної плати за землю в смт Троїцьке " дозволить вирішити встановлені цілі у відповідності з податковим законодавством, та вірно нарахувати в економічно планувальних зонах орендну плату і плату за землю громадянам

           4. Опис механізму вирішення проблем

Вищевказану проблему пропонується вирішити шляхом прийняття регуляторного акта - рішення Троїцької селищної ради "Про внесення змін до рішення  42 сесії Троїцької селищної ради 6 скликання від 27.06.2013 № 42/1 " Про затвердження ставок земельного податку та встановлення розміру орендної плати за землю в смт Троїцьке ".

           5. Обгрунтування можливості досягнення визначених цілей.

У разі прийняття запропонованого регуляторного акта Троїцькою селищною радою будуть реалізовані повноваження, передбачені Податковим кодексом і законодавчими актами України.      

6. Визначення показників результативності акта.

       Показниками даного регулятивного акту є  дотримання вимог чинного  законодавства, та проінформованість  суб’єктів господарювання з основних положень акту, та усунення технічної помилки у рішенні.

          7. Обґрунтування строку  дії регуляторного акту:

 

       Термін дії запропонованого регуляторного акту необмежений, із можливістю внесення до нього змін та його відміни у разі зміни чинного законодавства чи в інших необхідних випадках.

 8. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта.

 

Базове відстеження результативності дії регуляторного акта здійснюється до дня набрання ним чинності.

Повторне відстеження результативності дії регуляторного акта проводиться через 1 рік з моменту набрання чинності рішення сесії.

 

 

 

  Селищний голова                                                           Д.П.Палагно

Категория: Мои статьи | Добавил: petrovich (07.02.2014)
Просмотров: 448 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0