Официальный сайт                          

   Троицкого поселкового совета

MENU
Главная » Файлы » Мои файлы

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
04.09.2013, 15:04

 



 

 

 

                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Рішення виконавчого комітету                                                                                      

Троїцької селищної ради

27.04.2013 року № 19

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

 адміністративної послуги

видача довідки про наявність пічного опалення в будинку

 

1) Суб’єкт надання адміністративної послуги та/або центр надання адміністративних послуг (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адресу електронної пошти та веб-сайту):

            - Троїцька селищна рада Троїцького району Луганської області, 92100, Луганська  обл., Троїцький р-н., смт. Троїцьке, вул. Комсомольська,69,  режим роботи:  понеділок-четвер 7.45 – 17.00, п’ятниця 8.00-16.00 обідня перерва 12.00-13.00, тел./факс (06456)  2-18-44, е-mail:  possovet@tr.lg.ukrtel.net, веб-сайт   http://troitskoerada.ucoz.org/

 

2) Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а у разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги:

- усна заява, паспорт.

 

3) Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу:

-   безоплатно.

 

4) Строк надання адміністративної послуги:

- протягом  одного  робочого  дня.

 

5) Результат надання адміністративної послуги:

- видається довідка про наявність пічного опалення в будинку.

 

 6) Можливі способи отримання відповіді (результату):

- довідку про наявність пічного опалення в будинку суб’єкт звернення може отримати особисто, або через уповноважену особу за дорученням.

 

7) Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги:

- Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанова Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних  послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Рішення виконавчого комітету                                                                                     

Троїцької селищної ради

27.04.2013 року № 19

 

 

Технологічна картка адміністративної послуги

видача довідки про наявність пічного опалення в будинку

(назва адміністративної послуги)

 

з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)*

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1.

Суб’єкт звернення звертається усно та подає наступні документи:

- паспорт

Секретар селищної ради

Діловод селищної ради

В

В

 

 

 

протягом  1-го  робочого  дня

 

2.

Перевірка  відповідності  поданих  документів

Секретар селищної ради

Діловод селищної ради

В

В

 

 

 

протягом  1-го робочого дня

 

3.

Видача  довідки про наявність пічного опалення в будинку

Голова селищної ради

Секретар селищної ради

Діловод селищної ради

З

В

В

 

 

 

протягом  1-го робочого дня

 

 

*Умовні позначки: В - виконує; У - бере участь; П - погоджує; 3 - затверджує.

Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги:

дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законом (п.2 ст.19 Закону України «Про адміністративні послуги»).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Рішення виконавчого комітету                                                                                     

Троїцької селищної ради

27.04.2013 року № 19

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/ будинку осіб

 

1) Суб’єкт надання адміністративної послуги та/або центр надання адміністративних послуг (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адресу електронної пошти та веб-сайту):

- Троїцька селищна рада Троїцького району Луганської області, 92100, Луганська  обл., Троїцький р-н., смт. Троїцьке, вул. Комсомольська,69,  режим роботи:  понеділок-четвер 7.45 – 17.00, п’ятниця 8.00-16.00 обідня перерва 12.00-13.00, тел./факс (06456)  2-18-44, е-mail:  possovet@tr.lg.ukrtel.net, веб-сайт   http://troitskoerada.ucoz.org/

 

2) Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а у разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги:

         - усна  заява; паспорти на осіб, зареєстрованих за вказаною адресою; свідоцтва про народження дітей, зареєстрованих за вказаною адресою; будинкова  книга, документи, які підтверджують право власності суб’єкта звернення на будинок.

 

3) Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу:

- безоплатно.

 

4) Строк надання адміністративної послуги:

- протягом  одного  робочого  дня.

 

5) Результат надання адміністративної послуги:

- видається довідка  про  склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/ будинку осіб за встановленим зразком.

 

6) Можливі способи отримання відповіді (результату):

- довідку  про  склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/ будинку осіб суб’єкт звернення може отримати особисто або через уповноважену особу за дорученням.

 

7) Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги:

- Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», Закон України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям».

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Рішення виконавчого комітету                                                                                     

Троїцької селищної ради

27.04.2013 року № 19

 

 

Технологічна картка адміністративної послуги

видача довідки  про  склад сім’ї

або зареєстрованих у житловому приміщенні/ будинку осіб

(назва адміністративної послуги)

 

з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)*

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1.

Суб’єкт звернення звертається усно та подає наступні документи:

- паспорти на осіб, зареєстрованих за вказаною адресою;

- свідоцтва про народження дітей, зареєстрованих за вказаною адресою;

- будинкову  книгу;

- документи, які підтверджують право власності суб’єкта звернення на будинок.

Секретар селищної ради

Діловод селищної ради

В

 

В

 

 

 

протягом  1-го  робочого  дня

 

2.

Перевірка  відповідності  поданих  документів

Секретар селищної ради

Діловод селищної ради

В

 

В

 

 

протягом  1-го робочого дня

 

3.

Видача  довідки про  склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/ будинку осіб

Голова селищної ради

Секретар селищної ради

Діловод селищної ради

З

В

 

В

 

протягом  1-го робочого дня

 

 

*Умовні позначки: В - виконує; У - бере участь; П - погоджує; 3 - затверджує.

Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги:

дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, можуть бути оскаржені до суду  в порядку, встановленому законом (п.2 ст.19 Закону України «Про адміністративні послуги»).

 

 

 

 

 

 

 




Категория: Мои файлы | Добавил: petrovich
Просмотров: 1001 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0